مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: مردم فارس حامی ۸ هزار نفر از ایتام و محسنین شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ بذر افشان مدیرکل کمیته امداد فارس در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۸ هزار نفر از مردم فارس حامی ایتام شدند که این آمار نسبت به ابتدای پارسال افزایش داشته است، که مردم فارس در زمینه کمک به ایتام و محسنینحماسه آفریدند.

وی حضور حماسی همه قشرها، گروه‌ها و افراد مختلف با سنین متفاوت در راهپیمایی روز قدس را قابل توجه دانست و بیان کرد: این حضور یعنی شکوفایی و جوان بودن انقلاب اسلامی که بعد از ۴۰ سال همچنان مردم در کنار مسئولان و رهبری ایستاده اند.

بذرافشان با اشاره به اینکه برپایی پایگاه‌های اکرام ایتام در مسیر راهپیمایی و محل تجمع مردم برای جذب حامیان و اکرام ایتام بوده، افزود: مردم بصیر و فهیم فارس با حمایت از فرزندان یتیم و طرح محسنین، سفره‌های اطعام، توزیع سبد غذا، کمک به نیازمندان در حوزه مسکن و نذورات توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: از ابتدای ماه رمضان تا کنون ۳۶ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی به ارزش ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیران بین نیازمندان و مددجویان استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: خیران استان از ابتدای ماه رمضان با صرف ۱۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بیش از ۱۱۵ هزار و ۱۴۵ مددجو را اطعام کرده اند.

بذر افشان اظهار کرد: دو خیر مسکن ساز بیش از ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت مسکن مددجویی اختصاص دادند.
انتهای پیام/ت

افزایش کمک مردم فارس به ایتام و محسنین در ماه رمضان

برچسب ها: کمیته امداد ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار