به مناسبت لیالی شب‌های قدر نوزدهمین مراسم کوچه گردان عاشق در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ موژان انصاری نماینده جمعیت امام علی (ع) با اشاره به برگزاری مراسم کوچه گردان عاشق در شیراز گفت: ۲۵۰ خانواده کم برخوردار شیراز و نواحی حاشیه نشین در نخستین شب قدر به رسم امام علی (ع) با برگزاری مراسم کوچه گردان عاشق از مایحتاج یک ماهه غذایی برخوردار شدند.

وی بیان کرد: در طرح کوچه گردان عاشق  مایحتاج مورد نیاز یک ماه هزاران خانواده محروم در شب‌های قدر با مشارکت دانشجویان و مردم تهیه و در بین خانئاده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

نماینده جمعیت امام علی (ع) شیراز تعداد خانواده‌های شناسایی شده امسال را ۸ هزار خانوار در کل کشور برشمرد و افزود: در شیراز ۲۵۰ بسته میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود که نسبت به پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته است.

انصاری تصریح کرد: بسته‌های موجود شامل اقلامی از جمله برنج، گوشت، عدس، رب، روغن، مرغ، ماکارونی و سویا است که برای یک ماه خانواده‌های نیازمند در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امسال در نوزدهمین مراسم کوچه گردان عاشق بیش از ۵۰۰ خانواده در شیراز شناسایی شده اند که از این تعداد ۲۵۰ خانوار مورد حمایت این طرح قرار گرفتند.
انتهای پیام/ت

برگزاری مراسم کوچه گردان عاشق در شیراز

برچسب ها: قرآن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار