فرماندار شهرستان زابل گفت: رژیم صهیونیستی که جوهره نظام سرمایه داری آمریکاست در تفکر اعتقادی مسلمانان مبارزه با آن جهاد است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  هوشنگ فرماندار شهرستان زابل در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: در آیات و روایات دین مبین اسلام ظلم ستیزی، کفر ستیزی، حمایت از مظلومان و مبارزه با مستکبران تاکید شده است.

ناطری افزود: قدس به عنوان ستون، محور محکم و استوار مستضعفین و روز اتحاد مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی  اظهار داشت: امروز رژیم غیر قانونی صهیونیستی نماد ظلم، چپاول و کودک کشی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که جوهره نظام سرمایه داری آمریکاست در تفکر اعتقادی مسلمانان مبارزه با آن جهاد است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر نقاط مختلف دنیا دچار معضل و مشکل شده اند این حاکی از نگاه غاصبانه و افزایش سیطره و قدرت نظام سرمایه داری آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: در آیات و روایات دین مبین اسلام ظلم ستیزی، کفر ستیزی، حمایت از مظلومان و مبارزه با مستکبران تاکید شده است.

ناظری افزود: در ماهیت انقلاب اسلامی ایران، براساس اعتقادات و از نگاه بینانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی جرسومه فساد است.

وی بیان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران روز قدس را روز اتحاد مستضعفان اعلام کردند.

مولوی عبدالرشید شه بخش امام جمعه اهل سنت زابل نیز در این مراسم گفت: طی ۵۰ سال اخیر ظلم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مردم مظلوم فلسطین بیشتر شده است در حالی که هر اندازه این ظلم بیشتر شود استقامت، صبر، پایداری و مقاومت مسلمانان و مجاهدان فلسطین، لبنان و دیگر کشور‌های اسلامی بیشتر می‌شود.

وی  از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد افزود: روز قدس روز اعلام انزجار و تنفر مسلمانان از اشغالگران قبله نخست آنان است.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی روز قدس در زابل

برچسب ها: قدس ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار