استاندار سیستان و بلوچستان گفت:مهمترین پیام حضور مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس نفی کفر و استبداد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس  گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ناامیدی و یاس هرچه بیشتر استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی را در پی خواهد داشت.

محبی افزود: روز جهانی قدس، نماد وحدت، اتحاد، همبستگی و همدلی امت اسلامی و آزادی خواهان جهان با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

وی ادامه داد: شرکت مسلمانان جهان در این راهپیمایی به عنوان اعلام حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام همبستگی خودشان به ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان اعلام می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین پیام حضور مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس نفی کفر و استبداد است.

محبی اظهار داشت: ملت ایران که معتقد و پایبند به اصول اسلامی است مقابله با استکبار جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: برخی از سران کشور‌های اسلامی به امت خود پشت کرده اند و دلگرم استکبار جهانی شده اند، اما مسلمانان دنیا با حکام خود فروخته خود متفاوت هستند.

وی ادامه داد: سران برخی از کشور‌های اسلامی که زیر بار استکبار جهانی رفته اند به قطع یقین از ملت خودشان سیلی خواهند خورد.

وی تصریح کرد: مسلمانان و تمامی آزادی خواهان دنیا برای رفع ظلم، بی عدالتی و استبداد با یکدیگر متحد شوند.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی روز قدس در زاهدان 

برچسب ها: استانداری ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار