امام جمعه اهل سنت ایرانشهرگفت: قدس به عنوان قبله نخست اسلام، متعلق به مسلمانان است و بزرگداشت این روز جهانی تلاش در جهت دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالصمد کریم‌زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس نشانگر حمایت ملت ایران از ملت‌های مظلوم است و ایران تا ابد از مظلومیت ملت‌هایی همچون فلسطین دفاع خواهد کرد.

مولوی عبدالصمد کریم‌زایی اظهار داشت: امروز بار دیگر حضور مردم در حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین چشمگیر و دیدنی بود که این امر نشان دهنده فهم والای ملت ایران و استکبارستیزی آن‌ها است.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر افزود: قدس به عنوان قبله نخست اسلام، متعلق به مسلمانان است و بزرگداشت این روز جهانی تلاش در جهت دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی است.

مولوی کریم‌زایی با بیان اینکه این راهپیمایی حمایت ابدی ملت ایران را از ملت‌های مظلوم جهان نشان می‌دهد، تصریح کرد: امروز بار مردم مسلمان ایران از هر قوم و مذهبی دوش به دوش هم فریاد مرگ بر استکبار سرداده و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند که این مهم جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: هیچ انسان آزاده و مومنی نمی‌تواند کشتار انسان‌های بی‌گناه را ببیند و سکوت کند، اما برخی سران کشور‌های خودفروخته اسلامی نه تنها اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم نمی‌کنند بلکه از این کشتار حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی روز قدس در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار