رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر پیروزی جبهه حق علیه باطل گفت:شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قوت قلبی برای فلسطین است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم ؛آیت‌الله جنتی ،رئیس مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، با تأکید بر پیروزی جبهه حق علیه باطل اظهار کرد: بر‌اساس آیات قرآن کریم اهل تقوا، عدالت‌طلبان و مسلمانان جهان پیروز همواره پیروز بوده و نابودی ظالم قطعی است.

وی شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را قوت قلبی برای فلسطینیان دانست و گفت: اگر این راهپیمایی‌ها نبود فلسطینیان نمی‌توانستند در برابر رژیم کودک کش اسرائیل ایستادگی کنند و به ذلت کشیده می‌شدند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دادن شهید در مسیر مبارزه فلسطین به دلیل حمایت آزادی خواهان و مسلمانان جهان از آن‌ها است.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل به‌زودی نابود خواهد شد، تصریح کرد: همان‌طور که شمرها و ابن ملجم ها از صحنه روزگار محو شدند و علی‌اکبرها و ابالفضلها ماندند، امروز نیز امام و رهبری معظم انقلاب در دل‌ها ماندند و آینده از آن مسلمانان و جوانان است.

وی پیروزی اسلام و مسلمین را نصح صریح قرآن دانست و خاطرنشان کرد: طولی نخواهد کشید که دوران حکومت آل سعود لعنتی هم به پایان برسد و قدس شریف به دست فلسطینیان خواهد رسید.

انتهای پیام/ش

حضور آیت الله جنتی در جمع راهپیمایان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۷:۰۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
با آرزوی آزادی قدس شریف
آخرین اخبار