نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: با هیاهو و حاشیه‌سازی‌ها، عزم راسخ ملت‌ها برای دفاع از مستضعفان و ریشه‌کن کردن دستگاه شیطانی صهیونیستی مخدوش نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ازجمله نقشه‌های دشمن در مواجهه با ملت ایران واردکردن فشار روانی است تا محاسبات ذهن مردم و مسئولان را دچار اختلال کنند.

وی ادامه داد: بر اساس محاسبات غلط و ایجاد تردید در دل‌ها و ذهن‌ها مردم از مسیر صحیح خارج‌شده و آن‌چنان‌که دشمن می‌خواهد حرکت صورت گیرد به‌نحوی‌که با ارائه آدرس غلط مردم تصور کنند که عامل مشکلاتشان اتکا به برخی مبانی و اصول است و این در حالی است که اصرار بر اصول و مبانی در یک نظام سیاسی موجب تحکیم و تثبیت آن خواهد شد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: آن‌ها سعی دارند تا نقاط مثبت و مؤلفه‌ها و عناصر اقتدار ملی این کشور را به نقاط ضعف و عوامل چالش‌برانگیز جلوه دهند و ما را از مسیر عزت و استقلال منحرف کنند.

وی افزود: هدف غایی دشمنان تسلط و سیطره بر مقدرات و سرنوشت کشور و ملت است.

گودرزی گفت: ازجمله عناصر اقتدار ملی ما کنش‌های منطقه‌ای و حمایت صریح و روشن از مقاومت و جبهه مستضعفین است و امروز حمایت از فلسطین و تلاش برای آزادی قدس شریف درواقع حفظ جهت دفاع از مستضعفین و مایه شرمساری و رسوایی نظام سلطه است که تا مرفق دستشان به خون انسان‌های بی‌گناه آلوده است و وقیحانه دم از حقوق بشر می‌زنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: امسال روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ضرورت حضور یکپارچه ملت مؤمن و انقلابی اقتضا می‌کند که همگان با هر طیف فکری و هر گرایش سیاسی حضوری پررنگ داشته باشند و یک‌بار دیگر با حضور پرشکوه ملت، این پیام به دنیا صادر شود که هوچیگری‌ها، هیاهو‌ها و حاشیه‌سازی‌ها، عزم راسخ ملت‌ها را برای دفاع از مستضعفان و ریشه‌کن کردن رژیم شیطانی صهیونیستی مخدوش نمی‌کند و هرگز دست از آرمان قدس برنمی‌دارند.

وی تاکید کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام حمایت از مستضعفین و انزجار از مستکبران است.

انتهای پیام/د

روز قدس روز وحدت مسلمانان

برچسب ها: قدس ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.