مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: نخستین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی در منطقه محروم "چم سنگر" سپیددشت برپا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرگرد عبدالوحید ملک آرا، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی، سپاه ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، امروز نخستین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام اسماعیل هادیان در منطقه محروم "چم سنگر " از توابع شهر سپیددشت به مدت یک روز برپا شده است.

وی افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل هشت متخصص و فوق تخصص، سه پزشک عمومی، دو دندان‌پزشک و کارشناسان آزمایشگاه به همراه 45 نفر کادر پزشکی و پشتیبانی تیم برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام شده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: با برپایی این بیمارستان حداقل به هزار و 500 نفر از جمعیت روستاهای تابع منطقه خدمات مستقیم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر خدمات پزشکی و دندانپزشکی، دارو نیز به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیشتر بیماران به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند تصریح کرد: آموزش بهداشت همراه با توزیع بسته‌های بهداشتی و برپایی ایستگاه فرهنگی همراه با اهداء جوایز از دیگر خدمات خداپسندانه در خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.

انتهای پیام/د

تیم پزشکی به منطقه محروم سپیددشت اعزام شد

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.