نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : حضور مردم با بصیرت در روز قدس نقش آفرین است و به تمام یاوه گویی های خلاف قوانین بین المللی پاسخ خواهد داد .

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به آیه سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجدالحرام الی المسجدالاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هو السمیع البصیر به اهمیت قدس از دیدگاه اعتقادی در دین مبین اسلام پرداخت .

وی ادامه داد : ما با رژیمی رو به رو هستیم که 70 سال است دست به قتل عام ، غارت و بیرون راندن مردم از خانه و کاشانه شان می زند.

وی تصریح کرد : حضور مردم در روز قدس دفاع از مظلومان فلسطین و حقوق بشر است ؛ حضور مردم با بصیرت در این صحنه نقش آفرین است و به تمام یاوه گویی های خلاف قوانین بین المللی پاسخ خواهد داد .

وی در مورد دستور مقام معظم رهبری درباره افزایش ظرفیت غنی سازی تا 190 هزار سو در چهارچوب برجام گفت : همواره در معرض تهدید قرار داریم و این بار مقام معظم رهبری با دستوری که درباره افزایش توان غنی سازی تا 190 هزار سو در چهارچوب برجام به رئیس سازمان انرژی اتمی دادند ، در حقیقت اروپا و امریکا را به چالش کشیدند و این پاسخ کوبنده ای برای مسائل هسته ای بود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نمایندگان مجلس ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.