مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت : حضور ورزشکاران مطرح استانی در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب ترغیب نوجوانان وجوانان به اهمیت شرکت در این روز مهم خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  محمد سلطان حسینی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی و ملی است  از ورزشکاران و جوانان استان اصفهان درخواست  کرد تا دوشادوش مردم  استان در این راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی افزود : ورزشکاران نمونه ای از کل جامعه هستند و تمامی اقشار جامعه  اعم از مذهبی ، کارگر ، دانشجو  ، طبقه متوسط  را در بر می گیرند و نمونه ای از کل جامعه هستند.

با توجه به اینکه ورزشکاران الگوی جوانان ما هستند ، حضور قهرمانان ورزشی مانند سهراب مرادی ، محرم نویدکیا ، خواهران منصوریان باعث بوجود آمدن شور و شوق بیشتری برای ادامه این راه در بین مردم استان  می شود و این امر  باعث می شود نوجوانان و جوانانی که قهرمانان ورزشی را الگوی خود قرار داده اند با دیدن این ورزشکاران به واقعیت مهم فلسطین بیشتر پی ببرند.

سلطان حسینی در پایان  تمام ورزشکاران و هئیت های ورزشی استان اصفهان را به حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار