استاندار اصفهان در پیامی مردم انقلابی و ولایتمدار این استان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مهرعلیزاده با صدور پیامی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ی استان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
در این پیام آمده است:
روز قدس، روز استقامت، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و روز انسجام جهانی و صف آرایی همه مسلمانان و بلکه همه مستضعفان در برابر ظلم ها، تجاوزها و خون ریزی های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.
ملت رشید و شجاع ایران همواره روح آزادیخواهی و عدالت طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان های خود قرارداده است.
حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بویژه در شرایط جدید منطقه ای و عهد شکنی های استکبار جهانی و جنایت های روز افزون رژیم صهیونیستی در واقع لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.
اینجانب همگام با دولتمردان از عموم مردم غیور و ولایتمدار و شهید پرور استان اصفهان دعوت می کنم، همچون سال‌های گذشته همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/م

 

دعوت  استاندار اصفهان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس 

برچسب ها: استانداری ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.