نماینده نایین و خوربیابانک گفت : رهبر معظم انقلاب راهکارهایی را که در مقابله با جنگ اقتصادی مطرح می کنند برگرفته از اقتصاد مقاومتی در دوران پیامبر (ص) است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی پوربافرانی ضمن تسلیت به مناسب فرارسیدن شهادت حضرت علی (ع) و بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت : در سمت و مسئولیتی که در حال انجام وظیفه هستیم باید بر حفظ دو موضوع مهم درست و سالم کار کردن تلاش کنیم چرا که انقلاب اسلامی ایران از آغاز راه با همین مسئولیت مواجه بود.
وی افزود : نظام جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب با جنگ های سخت ، در میانه راه با جنگ های فرهنگی ، الکترونیکی و فضای مجازی و امروز با جنگ اقتصادی مواجه بود که در مقابل همه این ها بدون امکانات و با سلاح تقوا مقاومت و به پیروزی رسید.
پوربافرانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان نمود: امروز با راهکارها و تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری که نشان از تجربیات و مواجهات ایشان با جنگ های مختلف است نباید اقتصاد کشور را به برجام گره بزنیم چون رسالتی را که اسلام در مذهب تشیع قرار و نهادینه کرده است در جنگ اقتصادی هم استفاده خواهیم کرد.
این نماینده مجلس افزود : رهبر معظم انقلاب راهکارهایی را که در مقابله با جنگ اقتصادی مطرح می کند برگرفته از اقتصاد مقاومتی در دوران پیامبر (ص) است.
وی گفت : ورود و خروج آمریکا از برجام نشان از مخالفت آنها با نظام مقدس جمهوری اسلامی است ومخالفت با نظام جمهوری اسلامی مخالفت با تشییع ، مکتب حسین بن علی (ع) و اسلام است.
پوربافرانی تصریح نمود : موضوع موشکی ،هسته ای مسئله آمریکا و غرب نیست چرا که به تعبیر عالمانه مقام معظم رهبری مسئله اصلی دشمنان ، اسلام است.
وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری افزود : اقتصاد کشورما با حمایت از کالای ایرانی محقق می شود و این باید در چارچوپ عمل تحقق یابد نه در بنر و روزنامه ها چرا که خرید کالای خارجی یعنی ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای دشمن است.
پوربافرانی در ادامه با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت : حضرت امام خمینی(ره) با آینده نگری و پیش بینی خود آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند تا همه مردم جهان در یک روز حمایت خود از مردم مظلوم را به گوش استکبار برسانند.
وی در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری حضور در راهپیمایی روز قدس راگامی مهم در مسیر ساختن آینده بهتر دانستند افزود:حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک وظیفه شرعی و ملی است .

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.