به منظور سهولت و دسترسی راحت شهروندان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، قطار شهری و اتوبوسرانی مردم روزه دار را تا مسیرهای منتهی به محل تجمع مردم جابجا می کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در روز قدس مترو از ساعت ٩ صبح تا ٣ بعد ازظهر به منظور سهولت در تردد راهپیمایان و روزه داران و در روز عید سعید فطر از ساعت ٧ صبح تا ٢ بعد ازظهر به منظور سهولت نمازگزاران، سرویس دهی خواهد کرد.
در حال حاضر رویکرد قطار شهری اصفهان، سرویس دهی در روزهای غیر تعطیل است، اما بنابر دستور شهردار اصفهان در روز قدس و عید سعید فطر نیز مترو اصفهان، میزبان شهروندان خواهد بود.

 همچنین بنابر اعلام روابط شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه این شرکت نیز  همچون سنوات گذشته همگام با مردم
شهید پرور و روزه دار اصفهان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و اقدام به خدمت‌رسانی گسترده به شرکت کنندگان این راهپیمایی بزرگ خواهد کرد.

گفتنی است اتوبوسهای شرکت واحد  از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه تا پایان مراسم روز جهانی قدس مردم روزه دار شهر توسط ناوگان این شرکت از مبادی ۲۵گانه شهر اصفهان با بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) انتقال و پس از راهپیمایی و نماز جمعه به محل‌های خود باز گردانده خواهند شد.

انتهای پیام/م

جابجایی روزه داران اصفهانی به محل  راهپیمایی با مترو و اتوبوس

برچسب ها: مترو ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.