رئیس اداره امور منابع آب جهرم گفت: ماموران این اداره چاه غیر مجاز حفر شده در گردنه میل این شهرستان را پر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ حبیب الله منتظری رئیس اداره امور منابع آب جهرم بیان کرد: در پی گزارش‌های مردمی متوجه فعالیت غیر مجاز برخی از متخلفان شدیم که با سوء استفاده از تعطیلات اخیر قصد تخلف داشتند.

وی تصریح کرد: در روز‌های گذشته یک دستگاه غیر مجاز حفاری برقی در گردنه میل این شهرستان و گروه گشت امور منابع آب توقیف شد که به پارکینگ آب منطقه‌ای فارس انتقال یافت.

رئیس اداره امور منابع آب جهرم ادامه داد: متخلفان با ساخت اتاقک بر روی چاه حفر شده قصد پنهان کردن آن را داشتند که این چاه به عمق ۱۰۰ متر حفر شده بود و ظرف مدت کوتاهی بوسیله گروه گشت امور منابع این شهرستان پر شد.

منتظری اضافه کرد: ۱۵ خرداد ماه امسال نیز چند دستگاه کامیون و لودر که به صورت غیر مجاز مصالح رودخانه‌ای در منطقه حیدر آباد را برداشت می‌کردند توقیف شدند که کامیون و ماشین آلات توقیف شده بوسیله گروه‌های گشت امور منابع و مشارکت دادستان و ماموران نیروی انتظامی کلانتری جمهوری به پارکینگ انتقال یافت.

وی از شهروندان جهرمی درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه حفر چاه غیر مجاز مراتب را به امور منابع آب این شهرستان اطلاع دهند و یا با شماره ۵۴۴۴۹۸۶۶ تماس بگیرند.
انتهای پیام /ت

پر کردن چاه غیر مجاز در جهرم

برچسب ها: محیط زیست ، کمبود آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار