در حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار غزه تاکنون ۶ فلسطینی از جمله دو کودک شهید و بیش از ۵۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

۵ شهید و صد‌ها زخمی در راهپیمایی بازگشت در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد: در حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار غزه تاکنون ۶ فلسطینی از جمله دو کودک شهید و بیش از ۵۰۰ نفر نیز زخمی شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین از زخمی شدن یک کودک ۱۱ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی و بنابر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین، نظامیان اسرائیلی، یوسف ابو ظریفه Youssef Abu Zarifa یازده ساله را به ضرب گلوله از ناحیه سینه زخمی کردند.

هزاران فلسطینی در چارچوب تظاهرات بازگشت، از پایان ماه مارس تاکنون، در چندین منطقه نوار غزه تجمع مسالمت آمیز برگزار می‌کنند. تظاهرکنندگان حاضر در این تجمع اعتراضی، بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی و لغو تحریم تحمیلی در این منطقه را خواستار هستند.

این در حالی است که ارتش اسرائیل این تظاهرات را به شدت سرکوب کرده است. بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در این سرکوب‌ها تاکنون بیش از ۱۸۰ فلسطینی شهید و ۲۰ هزار نفر زخمی شده اند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد، راهپیمایان یک فروند پهپاد کواد کوپتر را در شرق رفح در جنوب غزه سرنگون کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار