فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سرقت‌های سریالی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از انهدام باند سرقت‌های سریالی در استان خبر داد و گفت: با بررسی سرقت‌های متعدد در شهر‌های سردشت، مهاباد، خوی و ارومیه، مشخص شد که سرقت توسط سارقان سابقه دار صورت می‌گیرد که با اقدام به موقع ماموران انتظامی ۳ نفر سارق دستگیر شدند و به ۳۱ مورد سرقت اعتراف کردند.
 
وی ارزش ریالی اموال سرقت شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از سارقان یک دستگاه خودور مقادیری مواد مخدر و سلاح گرم کشف شد و در این ارتباط ۲ نفر مال خر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از دستگیری پزشک قلابی در ارومیه خبر داد و افزود: این فرد خود را به عنوان پزشک معرفی کرده بود، که با دریافت شکایات مردمی، موضوع تحت بررسی قرار گرفت و مشخص شد که متهم به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کند و دارای چند سابقه کیفری است.
 
سردار اصلانی گفت: تاکنون ۴۴ نفر از پزشک قلابی شکایت کرده اند و شاکیان بیش از ۳ میلیارد ریال هزینه درمان به وی پرداخت کرده اند.

وی به دستگیری هفت نفر از اعضای باند تصادفات ساختگی در شهر‌های جنوب استان هم اشاره کرد و اظهار داشت: این افراد با تهیه خودرو‌های مدل پایین و تصادفات صوری و ساختگی، از بیمه خسارات دریافت می‌کردند.
 
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: اعضای این باند از سال ۱۳۹۰ صورت خانوادگی در این زمینه فعالیت می‌کردند و تاکنون در قالب ۴۹ پرونده ۳۰ میلیارد ریال خسارت از بیمه دریافت کرده اند.
 
انتهای پیام/م
 

باند سرقت‌های سریالی در چهار شهر آذربایجان غربی منهدم شد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.