عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کمیسیون اقتصادی موافقت کرده تا در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات هفته جاری موضوع تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در دستور کار کمیسیون قرار بگیرد.


موافقت کمیسیون اقتصادی با بررسی تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در هفته آینده/ مستندات سیف مورد قبول واقع نشدحسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت درخواست خود برای انجام تحقیق و تفحص از بانک مرکزی، گفت: درخواست این تحقیق و تفحص روز دوشنبه هفته گذشته در دستور کار کمیسیون اقتصادی بود که به دلیل عدم حضور سیف رئیس کل بانک مرکزی این بررسی انجام نشد.

وی ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی به دلیل کاری درخواست کرد تا این جلسه به روز دیگری موکول شود و کمیسیون اقتصادی هم موافقت کرد تا در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات هفته جاری این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار بگیرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه تأکید کرد: پیش از این رئیس کل بانک مرکزی مدارک و گزارشی را از بانک مرکزی ارائه کرده بود که مورد قبول واقع نشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: اکنون سیف مدارک و گزارش جدیدی درباره این تحقیق و تفحص ارائه نکرده است و ما همچنان بر انجام تحقیق و تفحص از بانک مرکزی مصر هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
بگردید مشکل را برطرف کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
گرونی را کاهش بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
چرا باید گرونی باشه مگر قرار نبود در سال 97 همه چیز ارزون بشه پس چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
این همه مشکلات باید چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۰:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
چی بگم واقعا .
آخرین اخبار