قاضی گفت:باراندگی‌هاتابعد از ظهر امروز ادامه داردو بعد از صاف شدن هوا مجدداً فردا بعدازظهر بارش‌های پراکنده و موقتی در سطح استان مشاهده خواهد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدرضا قاضی، رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم، با اشاره به بارش باران که از بعد از ظهر روز گذشته در قم آغاز شده است، گفت: باراندگی‌ها تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد و بعد از صاف شدن هوا مجدداً فردا بعد از ظهر بارش‌های پراکنده و موقتی در سطح استان مشاهده خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه دمای امروز در حداقل ۱۷ و در حداکثر ۲۹ درجه پیش بینی می‌شود،بیان کرد: بارش‌های باران از دیروز تا کنون در قم به رقم ۹ میلی‌متر رسیده است.

وی همچنین دمای فردا را حداقل ۱۹ درجه و حداکثر ۳۶ درجه پیش بینی کرد و ادامه داد: بارش باران در روز سه‌شنبه قطع می‌شود و هوای قم صاف و گرم خواهد شد.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم در ادامه افزود: تاکنون ۲۲ میلی‌متر باران برای منطقه کهندان، ۱۳ میلیمتر برای بخش کهک و ۱۷ میلیمتر بارش برای دستجرد به ثبت رسیده که با تداوم بارش‌ها این ارقام افزایش می‌یابد.

قاضی همچنین با اشاره به امکان سیلابی شدن رودخانه‌ها از شهروندان خواست در محدوده رودخانه قرار نگیرند و با توجه به رگبار و رعد و برق از رفتن به ارتفاعات و خارج شهر پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح

بارش ۹ میلی‌متر باران در قم/ هوا از سه‌شنبه گرم می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.