سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصار الله یمن از رصد پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان استان الحدیده یمن در چند روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تلویزیون المسیره به نقل از سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن از رصد پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان استان الحدیده یمن در چند روز گذشته خبر داد.

عبدالمالک الحوثی اعلام کرد: «طی روز‌های گذشته یگان فنی، پرواز جنگنده‌های اسرائیلی را بر فراز بندر الحدیده رصد کرده است.»

ائتلاف سعودی طی روز‌های گذشته یکی از سنگین‌ترین عملیات‌های سال‌های اخیر را برای اشغال بندر الحدیده آغاز کرده که با مقاومت مبارزان یمنی تاکنون موفق به این کار نشده و شکست‌های سنگینی متحمل شده‌است.

در این عملیات آمریکا نیز کمک‌های اطلاعاتی به نیرو‌های متجاوز ارائه می‌دهد.

دبیرکل انصار الله ادامه داد: «تکفیری‌ها مدعی‌اند در حال حاضر «در ۱۱ جبهه در خاک یمن در حال جهاد در راه خدا هستند»، اما در واقع آن‌ها عاملان و بندگان آمریکا و اسرائیل‌اند.»

شبکه تلویزیونی المیادین نیز در خبری اعلام کرد، وزارت دفاع یمن از هدف قرار گرفتن یک فروند بالگرد آپاچی ائتلاف سعودی و انهدام تعداد زیادی خودرو نظامی و تانک در ساحل غربی یمن خبر داد.

انتهای پیام/

انهدام بالگرد آپاچی سعودی در یمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار