مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح ملی همای رحمت و بهره مندی بیش از 670 خانوار در نیمه اول ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

بهره مندی بیش از 670 خانوار از اجرای طرح ملی همای رحمت در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و توجه به همنوعان و نیازمندان، گفت: در همین راستا همچون سنوات گذشته همزمان با فرارسیدن موسم رحمت و تجلی حقیقت با بهره مندی از همت والا و دستان توانای خیرین و نیکوکاران در جهت دستگیری از محرومین و نیازمندان کم برخودار همزمان با سراسر کشور، طرح ملی همای رحمت با رویکرد گستراندن سفره های مهربانی و توزیع بسته های غذایی در بین اقشار محروم در استان کرمان اجرا شده است.


فلاح با اشاره به هدف از اجرای این طرح در خصوص هدایت کمک های مردمی با توجه به فضای معنوی ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از خانواده های محروم افزود: در نیمه اول ماه مبارک رمضان تا کنون تعداد 676 سبد غذایی به ارزش ریالی ۶۷۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال در بین خانواده های کم بضاعت و بیمار توزیع شده است.


وی با اشاره به مشارکت و همکاری 23 شعبه، 14 خانه هلال،117 نفر داوطلب و 13 خیر در خصوص اجرای طرح ملی همای رحمت خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون 19 سفره افطاری شهری و روستایی جهت 950 روزه دار نیازمند به ارزش ۱۱۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال در سطح استان گسترانیده شده است.


وی به برپایی ایستگاه سلامت در ماه مبارک رمضان توسط شعب جمعیت هلال احمر استان اشاره کرد و افزود: با همکاری 50 پزشک و پیراپزشک تا کنون بیش از 440 نفر در این ایستگاه ها ویزیت و از خدمات پرستاری بهره مند شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود:: تاکنون مکاتباتی با استانداری جهت مجوز گرفتن بازارچه خیریه، مکاتبه با اصناف و درخواست تجمیع کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و همچنین تحویل دستگاه های کارت خوان به شعب جهت جمع آوری کمک های مردمی ویژه این ایام توسط جمعیت هلال احمر صورت گرفته است.


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار