ملی پوش کاراته گفت: هنوز مشکل پرداخت پاداش مسابقات ورلد گیمز لهستان پا بر جا است و وزارت ورزش پاداش بازی های جهانی را لغو کرد.

سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته  کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی کاراته بیان کرد: وزیر ورزش در حال حاضر در اردو‌های تیم های ملی حاضر می شود و حضور او به همراه رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم کاراته به ما دلگرمی داد و باعث خوشحالی ما شد. البته در دیدار با وزیر توانستیم از مشکلات کاراته صحبت کنیم و خوشبختانه وضعیت خوابگاه ما بهتر شد و جایگاه بهتری را در اختیار تیم ما قرار دادند.

او در مورد پرداخت پاداش بازی های جهانی لهستان عنوان کرد: هنوز مشکل پرداخت پاداش مسابقات ورلد گیمز لهستان پا بر جا است و وزارت ورزش پاداش مسابقات جهانی را لغو کرد. در صورتی که به مدال آوران دوره قبل پاداش دادند.

گنج زاده: وزارت ورزش پاداش بازی های جهانی را لغو کرد

گنج زاده تصریح کرد: بحث قیاس بین کاراته و سایر رشته‌های ورزشی نیست. ما تنها حق خودمان را می‌خواهیم و جای تاسف و ناراحتی دارد که پاداش این رقابت‌های بسیار مهم لغو شد. وزیر در مورد پاداش این رقابت‌ها به ما گفت که مطابق با آئین نامه پاداش مدال آوران برخورد می‌کنیم و برای این مسابقات پاداشی در نظر گرفته نشده است.

او ادامه داد: نفرات رقابت‌های ورلد گیمز از سوی فدراسیون جهانی انتخاب می‌شوند و کسب مدال در این مسابقات به دلیل حضور بهترین‌های دنیا کار بسیار سختی است پس باید مطابق با دوره قبل به مدال آوران این مسابقات پاداش تعلق بگیرد و امیدوارم سلطانی فر وزیر ورزش به این موضوع رسیدگی کند.

گنج زاده: وزارت ورزش پاداش بازی های جهانی را لغو کرد

ملی پوش کاراته کشورمان درباره وضعیت آمادگی تیم ملی گفت: پس از لیگ جهانی هلند تیم ملی کاراته اردو‌های منظمی را پشت سر گذاشت و خوشبختانه با زحمات کادر فنی سطح آمادگی ملی پوشان افزایش یافته است و امیدوارم در رقابت‌های جهانی کاراته وان ترکیه نتایج درخشانی را کسب کنیم.

او در ادامه بیان کرد: لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی کشور ترکیه طی روز‌های ۱۸ تا ۲۰ خردادماه برگزار می‌شود و این رقابت‌ها از سطح فنی بالایی برخوردار است و نمی‌توانیم هیچ حریفی را دست کم بگیریم. در حال حاضر تمام تیم‌ها برای قهرمانی و کسب مدال وارد رقابت‌ها می‌شوند و ما برای دریافت مدال و سکو‌های قهرمانی کار سختی در پیش داریم.

گنج زاده درباره حریفان تیم ملی در مسابقات جهانی افزود: کشور‌های آلمان، فرانسه، هلند، ترکیه و ژاپن بسیارقدرتمند هستند و از حریفان اصلی و سر سخت تیم ملی ایران به شمار می‌روند.

گنج زاده: وزارت ورزش پاداش بازی های جهانی را لغو کرد

او درباره کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: رقابت‌های لیگ کاراته وان در افزایش رنکینگ بازیکنان موثر است، اما رقابت‌های اصلی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از لیگ جهانی کاراته وان آلمان در شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود که امیدوارم ملی پشوان ایران بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

گنج زاده در پایان درباره بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی عنوان کرد: هنوز ترکیب تیم ملی برای بازی‌های آسیایی مشخص نشده است. چرا که قبل از این بازی‌ها لیگ جهانی کاراته وان ترکیه و مسابقات قهرمانی آسیا در اردن را در پیش داریم و پس از این رقابت‌ها ترکیب اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانیم؛

هروی: لیگ جهانی کاراته حکم دیدار تدارکاتی را دارد/هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی است

هروی: قدم محکمی برای رسیدن به المپیک توکیو برداشتیم

گنج زاده: مراسم ازدواجم مانع حضورم در لیگ جهانی می شود

پورشیب: غیبت در لیگ جهانی باعث کاهش رنکینگ مان شد/ رشته المپیکی مکانی برای برگزاری اردو ندارد

انتهای پیام/


اظهارات گنج زاده درباره تیم ملی کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار