پیکار‌های انتخابی کاتای بزرگسالان برای معرفی نفرات اعزامی به پیکار‌های آسیایی و جهانی و دانشجویان جهان در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

کاتارو‌های مدعی حضور در مسابقات قاره‌ای و دانشجویان جهان در انتخابی آخربه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون کاراته، انتخابی نهایی تیم ملی بزرگسالان مردان امروز چهارشنبه ۹ خرداد ماه و مسابقات انتخابی بانوان فردا پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه و پس از اذان مغرب در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

کاتارو‌ها در بخش انفرادی ۵ دور و در بخش تیمی ۴ دور کاتا اجرا می‌کنند که در بخش تیمی آخرین دور همراه با بونکای خواهد بود. مسابقات انتخابی کاتا به روش امتیازی برگزار می‌شود.

اسامی نفرات دعوت شده برای انتخابی پیکار‌های آسیایی و جهانی بدین شرح است:

*بانوان

کاتای انفرادی: فاطمه صادقی، مهسا افسانه، پریسا رحمانی، نگین باقری، الناز تقی پور و حدیثه جمال
کاتای تیمی: تیم تهران با ترکیب (الناز تقی پور، شادی جعفری و نجمه قاضی زاده)، تیم اصفهان با ترکیب (فاطمه چیذری، مریم کریمی و زهره میرزاخانی) و تیم تهران با ترکیب (پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی)

*مردان

کاتای انفرادی: ابوالفضل شهرجردی، امیربهادر تدین، مهران قربانعلی پور، علیرضا ابوالحسنی، فرید حقیقی، احمدرضا محمودی، جاوید بهمن جاه و امیریزدان تدین

کاتای تیمی: تهران، مرکزی، کرمان الف، آذربایجان شرقی و کرمان ب.

اسامی نفراتی که در انتخابی نهایی کاتا دانشجویان حضور دارند:

در کاتای انفرادی: علی زند و سوران زمانی
در کاتای تیمی، تیم اصفهان با ترکیب سید علی و سید رضا میرصفایی و حسین معظم و تیم مرکزی با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون به مصاف هم خواهند رفت.

در کاتای انفرادی: پریسا رحمانی و مائده استادی
در کاتای تیمی، تیم کاتای تهران با ترکیب مائده نصیری پی، پریسا رحمانی و مهری یزدانی و تیم شهید باهنر کرمان با ترکیب سمیرا کامیابی، ژینوس محسنی مقدم و زهرا سادات حسینی

همچنین پیکار انتخابی محمدصادق شعبانی و مهدی رحیمی نژاد در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم و مبارزه بین میلاد بهمنی و سیدرضا خوشکلام در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم امروز برگزار خواهد شد.

در کومیته تیمی هم مهدی قراری زاده، کوشا تیموری و یونس نوروزی برای مشخص شدن نفرات کومیته تیمی و همزمان با مسابقات انتخابی کاتا به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار