نخستین خانه تنیس روی میز در شهرستان نایین افتتاح شد.

رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان نایین در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت : این مجموعه با مساحت 160 مترمربع و هزینه بالغ بر 90 میلیون ریال جهت خرید میز، کفپوش استاندارد و فضاسازی باکمک خیرین محمدرضا شفیعی منصوراسماعیلی اداره ورزش وجوانان نایین و هیات تنیس روی میز این شهرستان تامین شده است.
محمد آریافر بیان نمود : وقتی امکانات ورزش در یک شهرستان وجود داشته باشد بخوبی می توانیم در شناسایی از ظرفیت و استعدادهای جوانان ورزشکار به جهت رشد آنها قدم برداریم.

رئیس هیات تنیس نایین هدف از ایجاد خانه تنیس را ایجاد نشاط و ورزش در بین جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست .
آریافر افزود: سوق دادن مردم به امور فرهنگی و ورزشی تأثیر فوق العاده مثبت در روحیه آنها دارد و این ملزم به تغییر نگرش در مردم به وسیله احداث این مراکز فرهنگی ورزشی است.
وی بیان نمود : تنیس روی میز برای بانوان می تواند در سطح شهرستان یکی از مهیج ترین رشته های ورزشی باشه که به راحتی و با علاقه به آن بپردازند به این دلیل که آسیب بدنی فوق العاده پایینی داشته و از نقاط مثبت آن می توان به بالابردن سطح تمرکز ،سرعت تصمیم گیری ، چابکی و اینکه از آلزایمر جلوگیری می کند.

افتتاح این خانه توسط نماینده شهرستان های نایین و خوروبیابانک با حضور رئیس هیئت تنیس استان اصفهان و کارشناس امور استعدادیابی و پایگاههای قهرمانی سراسر کشور از وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح خانه تنیس نائین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.