امروز برای شمال استان های آذربایجان شرقی و غربی ،اردبیل ، لرستان ،مرکزی ،قم ،البرز و ارتفاعات البرز غربی؛رگبار ، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در روز جمعه در غرب ،دامنه های جنوبی البرز ،دامنه های زاگرس مرکزی ،بخش هایی از شمال غرب ،مرکز و تا اواخر وقت در شمال شرق کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

شدت بارش در این روز در شمال استان های آذربایجان شرقی و غربی ،اردبیل ،استان های لرستان ،مرکزی ،قم ،البرز و ارتفاعات البرز غربی دور از انتظار نیست.

در روز شنبه و یکشنبه بر شدت بارش در ارتفاعات و دامنه های البرز و استانهای واقع در جنوب البرز افزوده می شود.رگبار و رعدوبرق و وزش باد در شمال غرب ،غرب و شمال شرق کشور و برخی مناطق مرکزی نیز دور از انتظار نیست.

شدت بارش در روز شنبه در استان های زنجان ،قزوین ،البرز ،تهران،سمنان ،گیلان ،مازندران ،لرستان و شمال آذربایجان غربی و در روز یکشنبه ضمن افزوده شدت بر بارش ها در کلیه مناطق ،شدت بارش علاوه بر استانهای فوق در همدان ،مرکزی ،قم ،خراسان شمالی و آذربایجان شرقی نیز در برخی ساعات از شدت قابل ملاحظه ای برخوردار خواهد بود.

شایان ذکر است وزش باد شدید در شرق و شمال شرق کشور در روز شنبه پیش بینی می شود.

 

رگبار و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور +جدول

رگبار و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور +جدولرگبار و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور +جدول

رگبار و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور +جدول

انتهای پیام/

وضعیت آب و هوای کشور در 11 خرداد ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار