معاون راهداري اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ازعملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی در بيش از 285 كيلومتر از محورهای اصلی استان در يكسال گذشته با هزینه 14 میلیارد و250 میلیون ریال خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرزاد دادخواه گفت : اغلب تلفات و تصادفات جاده ای ریشه در عامل انسانی دارد و خواب آلودگي ، سرعت غير مجاز و خروج از جاده از جمله مواردي است كه سهم قابل توجهي در اين امر در راه هاي استان اصفهان دارد .

به گفته وي ، ایجاد فضايي مناسب در حاشيه راه ها براي رانندگان از جمله اقداماتي است كه در كاهش تلفات ناشي از خروج خودرو از جاده و واژگوني موثر است .

معاون راهداري اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اصفهان خاطر نشان كرد : اصلاح شيب شيرواني در كناره جاده ها و به نحوي بخشنده نمودن جاده به منظور ارتقاء سطح ایمنی تردد در جاده ها و جلوگيري از واژگوني و كاهش آسيب سرنشينان وسايط نقليه انجام مي شود.

دادخواه با اشاره اين نكته كه عواملي همچون راه ، خودرو و انسان در بروز حوادث رانندگي تاثير دارد ، گفت : اميد واريم با اقدامات ايمن سازي زود بازده مانند اصلاح شيب هاي شيرواني راه ها كاهش تصادفات و تلفات ناشي از حوادث رانندگي را در استان اصفهان شاهد باشيم .

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار