کسب رتبه نخست کشوری توسط آموزش و پرورش خراسان جنوبی

تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه نخست کشوری در مداخلات اجتماعی شد.

گلدانی مقدم معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:آموزش و پرورش استان موفق به کسب مقام نخست کشور در مداخلات اجتماعی دانش آموزان شد.

 

وی افزود:در سال تحصیلی جاری بیش از 60 درصد مدارس استان در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت کرده اند.

 

گلدانی مقدم با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در طرح ابتکارات مدرسه ای موفق به کسب مقام سوم کشور شده است، گفت:گرفتن عنوان قهرمانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی دانش آموزان دوره اول متوسطه کشور یکی دیگر از افتخارات آموزش و پرورش به شمار می رود.

 

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود:برگزاری جشنواره نوجوان سالم،اجرای طرح تقسیم کار ملی برای دانش آموزان پایه های ششم،هفتم،هشتم و نهم استان و اجرای طرح مراقبت اجتماعی از دانش آموزان (نماد) در دو شهرستان بیرجند و درمیان  از مهم ترین برنامه های اجرا شده این معاونت در سال تحصیلی جاری است.

 

وی با بیان اینکه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در 60 کلاس پایه هشتم شهرستان های بیرجند،قاین و فردوس برگزار شده است،گفت:اجرای طرح دادرس در بین دانش آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه به منظور پیشگیری از بیماری های دهان و دندان و ارتقای سلامت جسمی دانش آموزان استان و طرح مکمل یاری ویتامین دی و آهن در مدارس اجرا شده است.

انتهای پیام/غ

شرکت بیش از 60 درصد مدارس استان در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار