امام‌جمعه اصفهان گفت: شهرستان اردستان احتیاج مبرمی به یک بازداشتگاه دارد چراکه بسیاری از خانواده‌ها برای ملاقات زندانیان به مشکل برمی‌خورند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در مراسم نسیم مهر شهرستان اردستان اظهار کرد: براساس آیات قرآن کریم باید به کسانی که بدهی دارند، مهلت بدهید.

وی با بیان این که تعدادی از زندانیان که به خاطر مهریه به زندان افتاده‌اند و توان پرداخت آن را ندارند، افزود: از قضات دادگستری تقاضا داریم در تقسیط مهریه بیشتر یاری کنند.

امام‌جمعه اصفهان گفت: شهرستان اردستان احتیاج مبرمی به یک بازداشتگاه دارد چراکه بسیاری از خانواده‌ها برای ملاقات زندانیان به مشکل برمی‌خورند.

وی خاطرنشان کرد: نباید نگاهمان برای ساخت ندامتگاه یا بازداشتگاه به دست دولت باشد، بلکه باید بتوانیم توسط خود مردم و خیرین این مکان را در اردستان راه‌اندازی کنیم.

در ادامه سیروس امینی معاون اداری و مالی اداره‌کل زندان‌های استان اصفهان عنوان داشت: مسؤولان انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان تلاش‌های بسیاری ارزشمندی کرده‌اند؛ هم‌اکنون برای بازداشتگاه‌ها و زندان‌های استان اصفهان با کمبود نیرو مواجه هستیم.

غلامرضا هاشم‌زاده فرمانده  انتظامی شهرستان اردستان نیز تصریح کرد: روزانه تعداد 4 مأمور بدرقه برای زندانیان داریم که در صورت وجود بازداشتگاه در اردستان از این مأموران برای امنیت شهرستان استفاده می‌کنیم.

وی بیان داشت: سال گذشته یک مأمور بدرقه زندانیان در هنگام انتقال مجرم به زندان براثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد؛ نیاز شهرستان اردستان برای بازداشتگاه هر روز بیشتر از قبل احساس می‌شود که از کلیه مسؤولان تقاضا داریم در این امر جدی‌تر عمل کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم نسیم مهر شهرستان اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.