معاون اموراستان‌های رسانه ملی گفت: مجموعه جشنواره‌های استانی امام رضا (ع) تحت پوشش رسانه‌ای صدا وسیمای مراکز قرار می‌گیرد.

رسانه ملی جشنواره‌های استانی امام رضا (ع) را حمایت می کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  دارابی در دیدار دبیر جشنواره امام رضا (ع)با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی صحیح در مورد جشنواره امام رضا (ع) افزود: فضای جشنواره باید گرم و پویا باشد و این اتفاق با همکاری همه مجموعه‌های فرهنگی ذیربط از جمله صدا وسیما تحقق می‌یابد.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین جشنواره‌های استانی و مراکز صدا و سیما خاطر نشان کرد: صدا و سیما در مراکز استان‌ها از ظرفیت‌های بالای فنی و تخصصی برخوردار هستند که می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای اطلاع رسانی و معرفی فعالیت‌های جشنواره‌ای در سراسر کشور بهره برد.

دکتر دارابی ضمن معرفی نماینده ویژه‌ای برای هماهنگی و همکاری با ستاد شانزدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، از آمادگی کامل برای همکاری همه جانبه و پوشش رسانه‌ای جشنواره‌های استانی خبر داد.
 
در ادامه این دیدار محمودرضا برازش دبیر جشنواره امام رضا به تشریح وضعیت جشنواره، موضوعات و عناوین و فعالیت‌های جشنواره در استان‌های کشور پرداخت.
 
  همچنین در این جلسه تفاهم شد مجموعه جشنواره‌های استانی تحت پوشش رسانه‌ای صدا وسیمای مراکز قرار گیرد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

جشنواره های استانی امام رضا تحت پوشش رسانه‌ای صدا وسیمای مراکز قرار گرفت

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.