رییس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: با توجه به قرار گرفتن هوای شهر مشهد در وضعیت ناسالم مراکز اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی در حالت آماده باش درآمدند.

استقرار آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ در مسیر‌های پرتردد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛شهرام طاهر زاده افزود: بر اساس داده‌های دریافتی از مرکز پایش آلودگی هوای شهر مشهد در حال حاضر شرایط هوای مشهد در وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار گرفته است و به همین منظور برای ارائه خدمات مناسب به بیماران، تمهیدات لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر این اساس آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ شهر مشهد در مناطق پرتردد (امامیه، خاقانی، خیام شمالی، بلوار سرافرازان، محدوده سمزقند، بلوار چمن، بلوار شهید کریمی و شهرک لشکر) مستقر شده اند.

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان‌های عمومی شهر مشهد نیز به منظور ارائه خدمات به بیماران تنفسی و قلبی در آمادگی قرار دارند.

طاهر زاده به چند توصیه عمومی در راستای حفظ سلامت در شرایط آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: در این شرایط افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، تنفسی و آسم حتی المکان از حضور در محیط‌های باز خودداری کرده و در صورت اجبار از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام//ف. ن


آمبولانس‌های اورژانس 115 در مسیر‌های پر ترد مشهد استقرار یافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.