رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نرخ هر کیلو مرغ زنده را 4 هزار و 700 و مرغ آماده به طبخ در غرفه‌های میادین میوه و تره بار راحدود 6 هزار و 400 تومان اعلام کرد.

آخرین تحولات بازار مرغ/ زنگ خطر تولید مرغ به صدا درآمدمحمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقاد از روند نزولی قیمت مرغ در بازار نیست، اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 500 تا 4 هزار و 700 تومان، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 6 هزار و غرفه های میادین میوه و تره بار حدود 6 هزار و 400 تومان است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مرغداران تعریفی ندارد، افزود: با توجه به افزایش سرسام آور قیمت و کمبود نهاده‌ها در بازار، مرغداران با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند که در صورت استمرار این امر، با کمبود جدی مرغ بعد از ماه رمضان مواجه خواهیم شد.

یوسفی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 6 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ را 9 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: این درحالی است که هم اکنون مرغداران در فروش هر کیلو مرغ با زیان حداقل 2 تا 2 هزار و 300 تومان روبه‌رو هستند.

رئیس انجمن پرورش دهندگان دهندگان مرغ گوشتی نسبت به وضعیت کنونی تولید و نرخ نهاده ها اعلام خطر کرد و افزود: نرخ کنونی هر کیلو ذرت تحویل بنادر هزار و 750 و کنجاله سویا 2 هزار و 700 تومان است  درحالیکه با این نرخ امکان بارگیری وجود ندارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود درباره دلایل نوسان نرخ نهاده های دامی در بازار تصریح کرد: تاخیر در واردات،نوسان نرخ ارز ، اعتراض کامیون داران در روزهای اخیر و عدم تنظیم بازار نهاده ها توسط مسئولان امر از جمله دلایل گرانی است.

انتهای پیام/

انتقاد رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از نوسان بازار نهاده ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار