رضایی گفت: تفاهم‌نامه استان قم با دو استان اصفهان و مرکزی در راستای طرح توسعه گردشگری منعقد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛عیسی رضایی ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم ،با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک سه استان قم، اصفهان و مرکزی گفت: این تفاهم‌نامه در سال گذشته، میان این سه استان در راستای همکاری‌های گردشگری به امضای سه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان با حضور استانداران سه استان در هتل پارسیا منعقد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، زمینه‌های مشترک که میان سه استان بوده را مورد تأکید قرار دادیم، دبیرخانه‌ای تشکیل شد و این دبیرخانه در هتل پارسیان قم مستقر است، در این دبیرخانه جلساتی در طول سال در همین هتل تشکیل شده و مسئولان مربوطه پیگیری‌هایی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در راستای طرح توسعه گردشگری انجام‌شده است،بیان کرد:گردشگران خارجی که به استان قم می‌آیند سمت استان مرکزی نیز هدایت می‌شوند و با انعقاد این تفاهم نامه، حضور آن‌ها در استان مرکزی نیز پررنگ‌تر خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم با بیان برخی مفاد این تفاهم‌نامه تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه، باز شدن راه دسترسی کهک به مشهد اردهال، طبیعت‌گردی دریاچه نمک و یا در بخش گردشگری انجام همکاری‌های مشترک بین سه استان ازجمله مفاد این تفاهم‌نامه مشترک بود.

رضایی با بیان اینکه امسال نیز برنامه‌ای در همین راستا در ادامه تفاهم‌نامه‌ای که از سال گذشته منعقد شده در هتل پارسیا برگزار شد،یادآورشد: در حال حاضر زمینه‌های لازم در حال آماده شدن بوده و یک تبادل فکری میان این سه استان در حال اتفاق افتادن است.

انتهای پیام/ ح

تفاهم‌نامه استان قم با اصفهان و مرکزی در راستای طرح توسعه گردشگری منعقد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار