مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از میزبانی موقوفات و خیرین نیک اندیش از روزه داران در سطح بقاع متبرکه شهر شیراز در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان خبر داد.

جواد یزدانی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: این سفره‌های افطاری در فضایی کاملا روحانی و صمیمانه توسط خادمین بقاع متبرکه در جهت میزبانی از روزه داران گسترانیده می‌شود.

وی افزود: در روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه مصادف با پانزدهم رمضان المبارک در محل حسینیه آقاباباخان واقع در بلوار رحمت از محل موقوفات آقاباباخان بیش از یک هزار و ۸۰۰ پرس غذا طبخ می‌شود و در زمان افطار در محل این حسینیه در بین روزه داران توزیع می‌شود.

یزدانی با بیان اینکه در سومین شب جمعه ماه مبارک رمضان روزه داران در محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در خیابان آزادگان از محل موقوفه صاحبدیوانی اطعام می‌شوند، ادامه داد: در شب‌های جمعه در محل این مسجد تعداد هزار نفر از روزه داران و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) میهمان سفره موقوفه صاحبدیوانی هستند.

وی بیان کرد: همزمان با فرارسیدن پانزدهم رمضان المبارک و سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در محل امام زاده سیدمحمد (ع) دهپیاله مراسم ویژه جشن و مولودی خوانی برگزار می‌شود و ۵۰۰ نفر از روزه داران و عموم حاضرین در این آستان مقدس میهمان سفره اطعام موقوفه حاج علی رضایی هستند.

یزدانی اظهار داشت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت در بقعه متبرکه سید نظام الدین محمود (ع) شاهداعی الی ا... روزه داران در چهارشنبه ۹ خرداد بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء میهمان سفره افطاری این بقعه متبرکه از محل کمک‌های خیرین نیک اندیش و بانیان خیر خواهند بود.

کارشناس روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز در سایر بقاع متبرکه شهر شیراز از جمله در محل حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع)، قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع)، آستان مقدس امام زاده سید محمد (ع) قصردشت و در محل امام زاده سید محمد (ع) پودونک نیز روزه داران در پنج شنبه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء میهمان سفره اطعام موقوفات و خیرین هستند.
انتهای پیام/ر

میزبانی از روزه داران در سومین جمعه ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار