سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران رویکرد مسئولیت اجتماعی را دانش محور و اجتماعی بودن عنوان کرد.

رویکرد مسئولیت اجتماعی دانش محور و اجتماعی بودن استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین نشست سازمان خدمات اجتماعی با سازمان مدیریت صنعتی در سال جدید با هدف بررسی زمینه‌های همکاری و تعامل در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمانی با حضور مدیران عالی این دو سازمان برگزار شد.

اکبر نعمتی سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، ضمن اشاره به پیشینه مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و لوایح دولتی مرتبط، تصویب لایحه «نظام‌نامه مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی» را ظرفیتی مؤثر در مدیریت پیامد‌های زیست‌محیطی، اقتصادی و به خصوص اجتماعی ناشی از فعالیت‌های سازمان‌ها یا بنگاه‌های اقتصادی در شهر تهران، ذکر کرد.

وی رویکرد سازمان متبوعش به عنوان متولی دبیرخانه، مسئولیت اجتماعی سازمانی شهر تهران را در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی رویکردی دانش محور و اجتماعی عنوان کرد.

در ادامه جلسه کیانی مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن اشاره به تاریخچه سازمان مدیریت صنعتی، مهمترین هدف سازمان متبوعش را ظرفیت‌سازی برای کشور در حوزه مدیریت برشمرد.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص همکاری‌های آتی فی مابین دو سازمان به نقش مهم سازمان مدیریت صنعتی به عنوان بازوی قوی مشاوره و آموزش به ظرفیت ارتباطی سازمان مدیریت صنعتی با سازمان‌های داخلی و بین‌المللی اشاره کرد.

در این نشست حاضران ضمن تأکید بر ممانعت از رویکرد‌های ناصحیح و تجاری به مقوله مسئولیت اجتماعی سازمانی از طرف اشخاص حقیقی یا حقوقی، به تشکیل هسته مرکزی مسئولیت اجتماعی توسط دو سازمان و توسعه آن به سمت یک اقدام ملی تأکید کردند.

گفتنی است؛ تشکیل کارگروه تنظیم تفاهم نامه مشترک و عقد تفاهم‌نامه، تهیه طرح راه‌اندازی مرکز مشاوره CSR، برگزاری دوره‌های مشترک آموزش داخلی و بین‌المللی و غیره از جمله توافقات مهم این جلسه بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار