رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بانه از ثبت‌نام ۱۳۸ طرح در سامانه کارای این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حمید ساعدپناه شامگاه سه‌شنبه درسومین جلسه کارگروه اشتغال که با حضور مسئولا شهرستان در این شهر برگزار شد، گفت:از سال گذشته تاکنون، ۹ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان پرداخت شده است.
وی افزود:از ۳۲۷ طرح معرفی شده مشاغل خانگی به بانک‌های عامل شهرستان بانه، در مجموع ۱۸۳ طرح با اعتبار ۹ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بانه همچنین از ثبت‌نام ۱۳۸ طرح در سامانه کارای این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و تصریح کرد: از مجموع این طرح‌ها، ۷۰ طرح مربوط به حوزه مشاغل پایدار روستایی و ۶۸ طرح مربوط به اشتغال فراگیر بوده است.
وی با اشاره به طرح‌های اشتغال پایدار روستایی گفت: تاکنون ۴۶ طرح کشاورزی اشتغال‌زایی با اعتبار ۴۴ میلیارد ریال به بانک‌های عامل این شهرستان معرفی شده است.
ساعدپناه با بیان اینکه سهم اعتبارات حوزه اشتغال پایدار روستایی این شهرستان ۱۰۶ میلیارد ریال است، افزود: متأسفانه از مجموع طرح‌های معرفی شده، تنها ۶ طرح با اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.
انتهای پیام/م

پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در بانه

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.