برخورد جدی با روزخواری در ملاء در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه به تصویب رسید.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در دفتر امام جمعه شهرستان زرندیه برگزار شد و در این جلسه مصوب شد نیروی انتظامی با کسانی که درماه مبارک رمضان به صورت علنی و آشکار در جمع روزه خواری می‌کننند برخورد جدی و قانونی کند.

هنمچنین مقرر شد سپاه ناحیه زرندیه تیم تذکر لسانی برخورد با مظاهر روزه خواری تشکیل داده وگزارش آن را در جلسه بعد شورا ارائه دهد.

برگزاری جلسه تکریم ارباب رجوع با حضور مدیران دستگا ه.‌های اجرائی توسط فرمانداری شهرستان و بازدید سرزده از ادارات به منظور ارزیابی نحوه تکریم ارباب رجوع، با برنامریری مدون برای تقویت گفتمان مبارزه با استکبار ستیزی بر اساس اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) در سطح شهرستان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

جلسه حجت السلام ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه هم در این جلسه گفت: تا زمانی که بصیرت دینی و پیوند قوی ملت و مسئولان پابرجاست، هیچ کشوری نمی‌تواند خواسته‌های خود را بر ما تحمیل کند.

وی ادامه داد: روح امید، کار و تلاش باید در جامعه دو چندان شود و باید در سایه خودباوری و تکیه بر ظرفیت‌های داخل امور را به پیش برد.

انتهای پیام/ ج


مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.