فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی کلینیک درمان بیماری‌های غده هیپوفیز در طبقه چهارم درمانگاه شهید مطهری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدحسین دباغ‌منش فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: راه‌اندازی کلینک تخصصی درمان بیماری‌های غده‌ی هیپوفیز، علاوه بر ایجاد امکان ارائه خدمات یکپارچه و تخصصی به بیماران، فرصت آموزش کوتاه مدت و اثربخش برای سایر پزشکان و دستیاران داخلی و فوق تخصصی و همچنین انجام فعالیت‌های پژوهشی در رشته‌های غدد را فراهم کرده است.

او افزود: در این کلینیک که در نوبت صبح روز‌های شنبه هر هفته در طبقه چهارم درمانگاه شهید مطهری فعال است؛ بیماران وابسته به اختلالات غده هیپوفیز شامل افزایش هورمون رشد (آکرومگالی)، افزایش هورمون کورتیزول (بیماری کوشینگ)، افزایش هورومون پرولاکتین (پرولاکتیمیا) و سایر اختلالات مربوط به عملکرد غده هیپوفیز و همچنین افراد دارای تومور‌های غده هیپوفیز، پذیرش می‌شوند.

دباغ منش با اشاره به ارجاعی بودن این کلینیک فوق تخصصی، از پزشکان خواست تا بیماران مبتلا به بیماری‌های غده هیپوفیز را برای پیگیری‌های فوق تخصصی به این مرکز ارجاع دهند.
انتهای پیام/ر

راه اندازی کلینیک درمان بیماری های غده هیپوفیز

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.