فرماندار دشتی گفت: با افتتاح گاز رسانی به شش روستای شهرستان در هفته دولت پوشش گاز رسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به ۹۶ درصد می‌رسد.

پوشش گازرسانی به روستا‌های دشتی در هفته دولتبه گزارش گروه استان‌های   باشگاه خبرنگاران جوان  ، عبدالله نادری صبح امروز در نشست با مدیر عامل گاز استان بوشهر اظهار داشت:  طی هفته دولت  در شش روستای شهرستان دشتی در استان بوشهر گازرسانی صورت می‌گیرد.

فرماندار دشتی افزود: این روستا‌ها شامل دهداری، مرحبایی، امام آباد، چاهگاه، رزم آباد و سنا است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها دو هزارو ۱۰۰ نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند، افزود: اخیرا در بازدید از روستا‌های شهرستان ترمیم حفاری یکی از مطالبات اصلی شورا‌ها بوده که انتظار داریم پیمانکاران به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

نادری بیان کرد: در همین بازدید‌ها مشکل گاز رسانی به برخی از محلات روستا‌ها با پیگیری‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری مرتفع می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات ارزشمند دولت در روستا‌ها گاز رسانی به مردم بوده که رضایت مندی خوبی در بین آن‌ها شاهد هستیم.

نادری خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم نیز در خصوص گاز کشی به منازل خود اقدام کنند و اداره گاز نیز تسهیلات خوبی در این زمینه پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/ف

گازرسانی به ۶ روستا در استان بوشهر

برچسب ها: گاز ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.