ملی پوش پاراتکواندو بانوان گفت:هدفم حضور در رقابت‌های پارالمپیک است و تمام تلاشم را برای رسیدن به این مسابقات به کار می‌گیرم.

نبوی:هدفم حضور در پارالمپیک است/سطح مسابقات آسیایی بالا بودمهتاب نبوی اولین بانوی ملی پوش پاراتکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛بیان کرد: پاراتکواندو را به این دلیل انتخاب کردم که شانس حضور در مسابقات بین المللی را داشته باشم. چرا که هدفم رسیدن به رقابت‌های پارالمپیک است و تمام تلاشم را برای رسیدن به این مسابقات به کار می‌گیرم و امیدوارم بتوانم نخستین مدال پارالمپیکی این رشته را در بخش بانوان بدست آورم.

او در مورد مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: همان طور که انتظار داشتم سطح فنی این رقابت‌ها بسیار بالا بود و توانستم با حضور روی شیاپ چانگ توانایی‌های خودم را محک بزنم و شناخت بهتری از نقاط ضعف و قوت خودم پیدا کنم.

دارنده نشان برنز آسیا ادامه داد: رقابت کردن در سطح آسیا فرصت بسیار خوبی بود که بتوانم در سطح بالاتری نسبت به رقابت‌های کشوری حاضر شوم و با نحوه مبارزه حریفانم آشنا شوم.

او در مورد حضور خانلرخانی و اسدپور به عنوان سرمربی در این مسابقات گفت: از پیام خانلرخانی و فاطمه اسد پور تشکر می‌کنم. آن‌ها در زمان مسابقات کمک زیادی به من کردند و نکات فنی بیشتری را یاد گرفتم. البته اگر سرمربی خودم در این رقابت‌ها حضور داشت بهتر می‌توانست من را هدایت کند چرا که شناخت کامل تری از وضعیت آمادگی من داشت.

نبوی در خصوص کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: در این رقابت‌ها در کلاس خودم توانستم مدال طلا بگیرم چرا که هیچ رقیبی در این کلاس حضور نداشت و در دو کلاس بالاتر از سطح خودم نیز موفق به دریافت مدال برنز شدم و اگر تجربه بیشتری در این کلاس داشتم به طور حتم مدال خوش رنگ تری را بدست می‌آوردم.

او افزود: حریفان من از آمادگی خوبی برخوردار بودند و مشخص بود که تمرینات زیادی را پشت سر گذاشتند. با این وجود سعی کردم با تمام توانم مبارزه کنم و دست پر به کشورم برگردم و خوشحالم که عملکرد راضی کننده‌ای داشتم.

نخستین بانوی پاراتکواندو کشورمان خاطر نشان کرد: تلاشم را بیشتر می‌کنم تا در مسابقات آینده با کسب مدال طلا روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم و افتخارات بیشتری را برای کشورم رقم بزنم.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات نبوی درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار