معاون توسعه ورزش بانوان پیروزی بزرگ و تحسین برانگیز ورزشکاران پاراتکواندوکار در چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا- ویتنام را تبریک گفت.

محمدیان قهرمانی پاراتکواندوکاران را در آسیا تبریک گفتبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان پیروزی بزرگ و تحسین برانگیز ورزشکاران پاراتکواندوکار در چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا - ویتنام را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر فریبا محمدیان آمده است:

نام ایران همیشه سربلند بار دیگر درخشید و سرود خوش‌نواز ملی ایران دوباره همچون گذشته در سرزمین و بلادهای دیگر نواخته شد.

پرچم سرافراز و خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران برفراز قله‌های صعود توسط ورزشکاران توانمند و دلیر ایران برافراشته شد.

باز پیروزی، باز شور و هیجان دختران وپسران این مرز و بوم برفراز قله‌های افتخار.

بی‌شک کسب این افتخارات بزرگ و ارزشمند، مرهون تلاش، مدیریت صحیح ورزشکاران، مربیان و کادر فنی است که این تلاش‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی به بار می‌نشیند و ثمره آن برگ زرینی است در تاریخ گوهربار ایران که پیروزی و غرور ملی و افتخار را برای ایرانیان جاودان می کند.

بر خود فرض می‌دانم کسب این افتخار بزرگ را به جامعه ورزشی کشور، فدراسیون مربوطه، مربیان دلسوز و توانمند و به خصوص به دختر توانمندمان مهتاب نبوی که نخستین دختر پاراتکواندو ایران در این مسابقات است و موفق به کسب یک مدال طلا در کلاس خود و یک برنز در 2 کلاس بالاتر از کلاس خود شد را تبریک عرض نمایم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت‌های بزرگ در تمامی مراحل زندگی و ورزشی آنان را داشته باشیم.

"فریبا محمدیان"
معاون توسعه ورزش بانوان

انتهای پیام/

پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان برای پاراتکواندوکاران کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار