محمدرضا شعبانی هوگوپوش وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲) کشورمان در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا با قبول شکست برابر تکواندوکار تایلند به مدال برنز رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تکواندو، رقابت‌های قهرمانی آسیا پاراتکواندو از صبح امروز (پنجشنبه – ۳ خردادماه) با حضور ۱۲۰ هوگوپوش از ۲۸ کشور به میزبانی شهر "هوشیمینه" ویتنام در حال برگزاری است که تیم‌ملی کشورمان با ۱۰ نماینده به مصاف رقبایش رفت.

محمدرضا شعبانی نماینده پاراتکواندو کشورمان در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲) ابتدا به مصاف نماینده کشور کنگو رفت و با نتیجه ۲۲ بر ۲ راهی مرحله بعد شد. محمدرضا در مرحله بعد رو در روی هوگوپوشی از تایلند قرار گرفت و در پایان دیداری حساس نتیجه را ۲۷ بر ۲۶ برابر این هوگوپوش واگذار و به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها بسنده کرد.

هدایت این تیم برعهده «پیام خانلرخانی» به عنوان سرمربی و «مهدی احمدی» به عنوان مربی است. مسعود لشکری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند. امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آسیا G۴ است و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها G۲ خواهد بود.

انتهای پیام/

نخستین مدال برنز پارتکواندو بر گردن شعبانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار