سید ابراهیم رئیسی با انتشار مطلبی درباره دیدار خود با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی صفحه اینستاگرام خود را به‌روزرسانی کرد.

درب‌هاى آستان قدس به روى تمام رسانه‌هاى کشور باز استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیداری که با اصحاب رسانه داشتند در مورد نقش‌ رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در ایجاد حس بین مردم صحبت کردند و با پستی درباره این دیدار صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.

در اینستاگرام حجت‌الاسلام رئیسی چنین نوشته شد:

" تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با اصحاب رسانه و فعالان فضاى مجازى:

رسانه‌ها در ایجاد «حس» در مردم براى گسترش معروف‌ها به گستردگى همه باید‌ها و نهى از منکر‌ها به گستردگى همه نبایدها، نقش تعیین کننده‌اى دارند. اصحاب رسانه در اطلاع رسانى نباید حب و بغض شخصى و جناح بندى‌هاى سیاسى را دخیل کنند و تنها براى رضاى خدا و اصلاح امور اجتماعى کشور اطلاع رسانى دقیق و صحیح داشته باشند. دشمن برای مواجهه با انقلاب اسلامى راهبرد نا امیدسازى و ایجاد یأس در مردم را در دستور کار دارد و از همین رو رسانه‌هاى دشمن تلاش دارند کاستى‌هاى یک بخش کوچک را به کل نظام اسلامى نسبت دهند. رسانه‌ها با آگاهى بخشى صحیح مى‌توانند توطئه‌هاى استکبار را در نا امیدسازى مردم خنثى کنند.

دشمن همچنین به دنبال تطهیر چهره جریاناتى است که به این کشور و مردم ظلم کرده‌اند، از جمله اینکه تلاش دارند چهره رژیم پهلوى را به عنوان یک حکومت طرد شده از سوى مردم که خیانت‌هاى بسیار را به کشور کرده، تطهیر کنند. در آستانه ۴۰ سالگى نظام مقدس اسلامى باید خدمات بسیار گسترده این نظام به امت اسلامى و دنیا معرفى شود که رسانه‌ها نقش مهمى در تبیین این خدمات دارند.

باید سخن مردم در رسانه‌ها جایگاه داشته باشد، اصحاب رسانه باید اجازه طرح دیدگاه‌ها توسط مردم را بدهند و پل ارتباطى میان مردم و مسئولان باشند، تحقق این امر براى مردم خود امیدآفرین است. مسئله املاک سرخس که براى۳۴ سال موضوعى حل نشدنى میان آستان قدس و بسیارى از مردم آن خطه بود، در سال گذشته حل شد که نتیجه آن تثبیت بسیارى از روستائیان در روستا‌ها بود که جا داشت رسانه‌ها توجه بیشتری به این نقطه امید مردم می‌کردند. درب‌هاى آستان قدس به روى تمام رسانه‌هاى کشور باز است، اما این مهم را نیز باید مدنظر داشت که حضور رسانه‌ها به گونه اى برنامه ریزى شــود که فضاى روحانى و معنوى حرم براى زائران از بین نرود.

درب هاى آستان قدس به روى تمام رسانه هاى کشور باز است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
كجا بازه نميذارن مردم با مرقد امام رضا ع عكس يادگاري بگيرين و همه آرزو بدل برميگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
السلام علیک یا صاحب الزمان عج
آخرین اخبار