دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از دستگیری یکی از اراذل واوباش معروف ومسلح این شهرستان که اقدام به تهدید تعدادی از شهروندان نموده بود خبر داد و گفت:اجازه نخواهیم داد عده‌ای اراذل واوباش نظم و امنیت جامعه را مختل نمایند.

عامل تهدید شهروندان زرندی کمتر از نیم ساعت دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، سید مهدی قویدل گفت: شامگاه گذشته پس اعلام گزارشات مردمی و اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مقارن ساعت ۲۲:۳۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع در خیابان چمران زرند بلافاصله مامورین گشت کلانتری ۱۲ در محل حادثه حاضر می‌شوند.
قویدل عنوان کرد:ماموران انتظامی پس از تحقیقات میدانی متوجه می‌شوند فردی با یک قبضه کلت کمری اقدام به تهدید شهروندان نموده است .
وی بیان کرد:بلافاصله با دستور مقام قضائی و رعایت جوانب احتیاطی دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از یک تعقیب و گریز مامورین با اقدامات ویژه و عکس العمل سریع و استفاده از فنون دفاع شخصی در کمترین زمان ممکن و قبل از هرگونه تیراندازی متهم خلع سلاح و دستگیر می‌شود.
وی اعلام کرد:متهم فردی به هویت (م. الف) یکی از اراذل و اوباش سطح یک شهرستان است و دارای پرونده‌های متعدد درگیری، نزاع و فروش مشروبات الکلی می‌باشد
دادستان زرند اعلام کرد:در این رابطه یک قبضه سلاح کلت کمری حاوی یک خشاب ۱۰ تیری به همراه مقادیری مشروبات الکلی و یک دستگاه خودرو از متهم کشف و ضبط گردیده است .
دادستان زرند با بیان اینکه متهم باقرار مناسب در بازداشت می‌باشد، عنوان کرد:پرونده در شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی وانقلاب این شهرستان در حال رسیدگی است.
انتهای پیام/ح


 عامل تهدید ونزاع  شب گذشته در زرند در چنگال قانون

برچسب ها: اخبارحوادث ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
م الف از ارازل اوباش سطح یک شهرستان ....این دیگه چه صیغه ای است