کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی با استقبال بانوان در شهر فرمهین برگزار شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران شهرستان فراهان و با حضور سرهنگ حسینی از فرماندهان سپاه روح الله استان مرکزی  و بااستقبال بانوان در شهر فرمهین برگزار شد.

در این کارگاه موضوعاتی، چون حقوق خانواده در اسلام، آیین همسرداری، تربیت فرزند و مسائل مرتبط با خانواده مطرح و بسیجیان با مهارت‌های گفتگو برای ایجاد تعامل و بهبود ارتباط با دیگران آشنا شدند.

آمریکا و اذنابش با برجام‌های دیگر هم راضی نخواهند شد

سرهنگ حسینی از فرماندهان سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه این نشست  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: گفت:. ما از جهت مبنایی درست در مقابل آمریکا قرار گرفته ایم و تهدید‌های آمریکا برای ملت ما یک بحث روزمره طبیعی شده است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه آمریکا و اذنابش با اصل انقلاب و حرکت اسلامی مخالفند و با برجام‌های دیگر هم راضی نخواهند شد واگر ین کشور‌ها تهدید نکنند باید تعجب کنیم افزود:کشور‌های مرتجع منطقه و رژیم صهیونیستی از پیروزی‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران ناراحت هستند و آرزو میکنیم از این ناراحتی بمیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا مطمئن باشد با این برجام‌ها کاری از پیش نبرده و قاطعانه با تهدیدهایش مقابله می‌کنیم اضافه کرد: به یاری خدا و منویات مقام معظم رهبری همه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنیم ومطمئن باشید ملت ایران زمینه ساز انقلاب جهانی امام مهدی (عج) خواهد بود.

استقبال بانوان فراهانی از کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی

انتهای پیام / ج

برچسب ها: خانواده ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.