هزار کرمانی درطرح خادمیاران رضوی آموزش دیدند

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان گفت: قریب به هزار نفر آموزش‌های لازم در طرح خادمیاران رضوی را دیده اند.

هزار کرمانی درطرح خادمیاران رضوی آموزش دیدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حسین صابری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان در مراسم افتتاحیه اولین کانون خادمیاران رضوی استان کرمان که دیروز در امامزاده محمد (ع) کرمان برگزار شد گفت: تاکنون ۲ هزار و  ۵۰۰ نفر از استان کرمان در طرح خادمیاران رضوی آستان قدس رضوی ثبت نام کرده اند.

وی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان افزود: گسترش خدمات در سطح کشور در ماموریت‌های جدیدی که مقام معظم رهبری به تولیت آستان قدس ابلاغ کردند و آستان قدس موظف به اجرای آنهاست، مد نظر بوده است.
وی با بیان اینکه دفاتری در همه استان‌های کشور تاسیس شده است، افزود: اجرای رسالت‌ها و ماموریت‌های جدید آستان قدس به وسیله خادمیاران رضوی در سطح کشور صورت می‌گیرد.
صابری از استقبال نسبتاً خوب علاقمندان در طرح خادمیاران رضوی با توجه به عدم تبلیغ و اطلاع رسانی در استان کرمان سخن گفت و افزود: تاکنون ۲ هزار و نزدیک به ۵۰۰ نفر در سایت آستان قدس رضوی ثبت نام کرده اند که از این تعداد قریب به هزار نفر در شهرستان‌های کرمان، سیرجان، رفسنجان، زرند و جیرفت آموزش‌های لازم را گذرانده اند.
وی با بیان اینکه پرونده‌های گزینش این هزار نفر تشکیل شده است، افزود: از این تعداد، گزینش بیش از ۵۰۰ نفر از علاقمندان صورت گرفته است.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان با بیان اینکه براساس اهداف از قبل معین شده و رسالتی که بر عهده خادمیاران گذارده شده است، در مناطق مختلف شهرها، کانون‌های موضوعی و محله‌ای تشکیل می‌شود و خادمیاران حول محور آن کانون ها، هفته‌ای ۶ ساعت در هفته به محرومین آن منطقه خدمت رسانی می‌کنند، افزود: خادمیاران به موازات این، با پرونده‌ای که تکمیل شده به مرکز مدیریت امور خادمیاران حرم معرفی می‌شوند و با انجام مقدمه کار در آنجا فصلی یک نوبت، توفیق خدمت در حرم مطهر را پیدا می‌کنند.
وی افزود: علاقمندان می‌توانند همیشه و از هر جای کشور با مراجعه به سایت آستان قدس رضوی و درج نام شهرستان خود در این طرح ثبت نام کنند و پس از آن در کلاس‌ها و دوره‌های مقدماتی شرکت نمایند.

انتهای پیام/ح

آموزش خادمیاران رضوی در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار