مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: مصرف CNG در 2 ماهه نخست امسال به میزان ۳۳ میلیون و ۷۴۰ هزار مترمکعب رسید.

سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: مصرف CNG در دو ماهه نخست امسال به میزان ۳۳ میلیون و ۷۴۰ مترمکعب رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۳.۸ درصدی روبه‌رو است.

وی افزود: برهمین اساس با مصرف مقدار CNG ذکر شده در آمار مصرفی، در این دو ماه گذشته در سال ۹۷، مقدار ۳۶ میلیون لیتر بنزین در آستانه صرفه جویی است.

مدنی بیان کرد: طبق آمار به دست آمده در اردیبهشت ماه امسال مقدار مصرفCNG  در استان اردبیل به ‌مقدار ۱۷ میلیون و ۸۳۵ هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه ۳.۸ درصد افزایش داشته و با پیش‌بینی‌های انجام ‌یافته انتظار می‌رود این میزان در خردادماه نیز همین طور باشد و نسبت به سال گذشته شاهد افزایش استفاده از این سوخت باشیم.

وی افزود: جایگزینی مصرف گاز طبیعی به ‌جای بنزین و سایر سوخت‌ها موضوعی است که خوشبختانه هم‌اکنون در سطح استان اردبیل به‌ خوبی ترویج یافته و امیدواریم این وضعیت به همین منوال ادامه یابد تا بتوانیم در رابطه با کاهش آلایندگی هوا و تأمین ذخایر طبیعی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

افزایش مصرف گاز CNG  در اردبیل

برچسب ها: گاز ، آلایندگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.