مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس از افزایش مصرف بنزین در استان خبر داد.

امیر بنی‌کریمی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  با اشاره به اینکه شرایط سوخت رسانی در استان عادی و طبیعی است، گفت: در روز‌های اخیر، مصرف سوخت مردم فارس از روزانه ۵ میلیون لیتر به بیش از ۶ میلیون لیتر افزایش یافته که بیش از سه میلیون لیتر آن در جایگاه‌های شهرستان شیراز مصرف شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون رانندگان استان فارس بعد از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان بیش‌ترین مصرف بنزین را دارند، افزود: از ۲۹ اردیبهشت ماه روزانه به مقدار ۷ میلیون لیتر در جایگاه‌های فارس ذخیره‌سازی انجام شد.

بنی کریمی ادامه داد: با تلاش و همکاری ماموران انتظامی، ارتش و سپاه و تدبیر مسئولان استان موضوع کمبود سوخت در استان برطرف شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس اظهار داشت: شهروندان به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و از مراجعه مکرر برای سوخت‌گیری و همچنین نگهداری بنزین خوداری کنند.

استان فارس دارای ۸۰۴ باب نقطه عرضه فعال است و ٢۶٧ باب آن جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی با ۳۰۰ نازل و ١۴١ باب جایگاه cng با ۷۶۳ نازل در استان فعال است و فعالیت سوخت رسانی را انجام میدهند.
انتهای پیام/ر

افزایش مصرف بنزین در استان فارس

برچسب ها: بنزین ، قیمت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار