آمادگی کامل جایگاه‌های سوخت فارس در ایام نوروز/فارس سومین مصرف کننده سوخت در کشور

تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در ایام نوروز آماده ارائه خدمات هستند.

آمادگی کامل جایگاه‌های سوخت فارس در ایام نوروز/فارس سومین مصرف کننده سوخت در کشورامیر بنی کریمی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس به عنوان یکی از سازمان‌های خدمت رسان آمادگی و تمهیدات لازم خود را همانند تمامی سال‌های قبل برای خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی انجام داده است.

وی با اعلام آمادگی برای تامین بنزین مورد نیاز در سفر‌های نوروزی و اوج گیری مسافرت ها، بیان کرد: همه مخازن ذخیره بنزین به میزان کافی از سوخت برخوردارند.

بنی کریمی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶۷ باب جایگاه‌های عرضه بنزین و نفت گاز و ۱۴۱ باب جایگاه عرضه سی - ان – جی در استان فارس فعالیت دارند، افزود: همه این جایگاه‌ها تحت نظارت و کنترل ماموران و بازرسان قرار دارد و از نظر کمی و کیفی عرضه مواد سوختی را کنترل می‌کنند.

وی ادامه داد: میزان مصرف سوخت روزانه در کلانشهر شیراز در شرایط عادی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین موتور است که پیش بینی می‌شود این میزان در ایام پایانی سال و در تعطیلات نوروزی ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس مصرف روزانه گاز سی - ان - جی در استان فارس را هم روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: در این زمینه آمادگی توزیع با ۲ درصد افزایش مصرف در ایام نوروز وجود دارد.

به گفته بنی کریمی بر اساس برآورد‌های انجام شده حدود ۶ تا ۷ درصد بنزین کشور در فارس توزیع و مصرف می‌شود که به نوعی استان فارس سومین مصرف کننده در سطح کشور است و این آمادگی لازم برای افزایش مصرف تا ۱۰ درصد هم در کلان شهر شیراز وجود داد، زیرا با توجه به موقعیت جغرافیایی، این استان در کریدور ارتباطی جنوب با مرکز و شمال کشور قرار گرفته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس تصریح کرد: دو گروه بازرسی از ۱۵ اسفند ۹۶ تا نیمه فروردین ۹۷ بر توزیع مواد سوختی دراستان فارس نظارت کامل دارند، این گروه‌ها به صورت ملی و استانی فعالیت می‌کنند و عملکرد عرضه کنندگان جایگاه‌های مواد سوختی را تحت کنترل و نظارت دارند.

وی درباره چگونگی پیگیری شکایت‌های مربوط به کم فروشی بنزین، اظهار داشت: هرگاه مردم با تخلفی روبرو شدند می‌توانند موضوع را با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند که به سرعت و کمتر از ۷۲ ساعت، موضوع پیگیری شده و نتیجه به شاکیان گزارش داده می‌شود.
انتهای پیام/ر

آمادگی جایگاه های سوخت فارس برای سوخت رسانی ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار