مدیر پخش فرآورده‌های نفتی فارس از برطرف شدن مشکل کمبود سوخت جایگاه‌های بنزین در استان و در سطح شهر شیراز تا پایان امشب خبر داد.

امیر بنی کریمی مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: با توجه به پیش بینی‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و با برگزاری جلسات متعدد با مقامات و مسئولان استانی در جریان بودیم که رانندگان و کامیون دار‌ها خواسته‌ها و مطالباتی را دارند، به همین دلیل جلساتی را برای برطرف شدن مشکلات آن‌ها برگزار کردیم.

وی افزود: از ساعت ۸ صبح امروز دوم خرداد ماه فعالیت سوخت رسانی در شرایط عادی از سر گرفته شده و تا کنون ۳۰ تانکر بارگیری شده و ۵۰ نفتکش دیگر هم در حال نوبت و بارگیری هستند.

وی ادامه داد: تدابیر لازم از پیش اندیشیده شده بود و در روز ۳۱ اردیبهشت معادل دو برابر نیاز جایگاه‌های سوخت شیراز توزیع شد و ذخیره سازی صورت گرفت و سهمیه دیروز هم توزیع شد.

بنی کریمی از مردم و شهروندان خواست به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و تاکید کرد: از مراجعات مکرر برای سوختگیری خودداری و به اندازه نیاز سوخت خریداری کنند تا شرایط جایگاه‌ها به صورت ایمن و به حالت عادی خود بازگردد.

انتهای پیام/ن

وضعیت شرایط سوختگیری در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار