تکواندوکاران کشورمان در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی تکواندو کشورمان در بخش کیورگی مسابقات قهرمانی آسیا در هر 2 گروه مردان و بانوان روی شیاپ چانگ ویتنام رفت.

یک مدال نقره و ۲ برنز دستاورد مردان تکواندوکار/بانوان از کسب مدال بازماندند

*بخش مردان

مهدی خدابخشی نماینده وزن منهای ۸۰ کیلوگرم کشورمان بعد از یک دور استراحت در مرحله یک هشتم نهایی ۱۷ بر ۷ نماینده فیلیپین را شکست داد و راهی دور بعد شد. در این مرحله ۲۴ بر ۴ نماینده هندوستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در مرحله نیمه نهایی مقابل نماینده اردن ۱۸ بر ۱۱ نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رقابت‌ها دست یافت.

پوریا عرفانیان در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم در مرحله یک هشتم نهایی ۱۲ بر ۱۱ هانگی سان از چین را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در این مرحله ۱۲ بر ۱۰ مقابله نماینده کره جنوبی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سروش احمدی نماینده وزن منهای ۶۳ کیلوگرم کشورمان که سهمیه حضور در این رقابت‌ها را در مسابقات جام ریاست جهانی کسب کرده بود بعد از یک دور استراحت در مرحله یک هشتم نهایی ۲۰ بر ۷ نماینده فیلیپین را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. او در این مرحله ۱۷ بر ۹ نماینده کشور میزبان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در این مرحله ۱۷ بر ۴ نماینده مغولستان را شکست داد و فینالیست شد. او در این مرحله ۱۷ بر ۱۳ مقابل نماینده کره جنوبی شکست خورد و به مدال نقره رسید.

احمد محمدی نماینده وزن منهای ۸۷ کیلوگرم که سهمیه حضور در این مسابقات را بدست آورده بود پس از استراحت در مرحله یک چهارم برابر احمد المولاد ۲۵ بر ۵ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله ۱۰ بر ۹ مقابل جسور بایکازوف از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید.

*بخش بانوان

ملیکا میر حسینی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم در مرحله یک هشتم ۱۹ بر ۱۱ نماینده قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله برابر یونفی گو از چین ۶ بر ۵ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هانیه اخلاقی نماینده وزن منهای ۷۳ کیلوگرم در مرحله یک هشتم نهایی ماریا رگی از هندوستان را با نتیجه ۲۷ بر ۷ از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله برابر دا بین لی از کره جنوبی قرار گرفت و ۲۰ بر ۱۱ نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/

نتایج مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار