پیشکسوت تکواندو کشورمان گفت: درخواستی برای بازگشت به تکواندو نداشتم، اما حُسن نیتم را به مسئولان ثابت کردم.

ساعی: حُسن نیتم را به تکواندو ثابت کردمهادی ساعی پیشکسوت تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بیان کرد: درخواستی برای بازگشت به فدراسیون تکواندو نداشتم، اما با پا پیش گذاشتن حُسن نیتم را ثابت کردم. برای من مهم نیست و دیگر این موضوع را پیگیری نمی‌کنم. مسئولان فدراسیون یک مسئله‌ای را مطرح کردند، اما خودشان دیگر پیگیر نشدند و این کار جالبی نیست.

او ادامه داد: فدراسیون این موضوع را مطرح کرد تا حاشیه‌ها را کمتر کند و نشان دهد که از حضور پیشکسوتان تکواندو در تیم‌های ملی استقبال می‌کند. من درخواست بازگشت نداشتم و اگر خواستم که در تکواندو باشم فقط برای کمک به تیم ملی بوده است، اما نباید از حسن نیتم سوء استفاده شود.

پیشکسوت تکواندو کشورمان درباره بازگشت حسین ذوالقدری به تکواندو عنوان کرد: نمی‌توانم پیش بینی کنم که ذوالقدری به طور حتم به تکواندو بازمی گردد یا نه، اما این بازی که فدراسیون در مورد حضور پیشکسوتان تکواندو شروع کرده صحیح نیست. ذوالقدری فرد بزرگی در تکواندو است و امیدوارم هر آنچه که خیر است برای تکواندو و پیشکسوتان آن رقم بخورد.

او تصریح کرد: نتایج تیم ملی در مسابقات در آخرین حضور ذوالقدری در تکوانو مشخص است. شرایط را باید بررسی کرد. اگر او به تکواندو برگردد و شرایط برای همکاری ما مهیا باشد به تکواندو کمک می‌کنم در غیر این صورت اصراری به بازگشت ندارم.

ساعی ادامه داد: باید همدلی وجود داشته باشد و من به خاطر پیشرفت تکواندو از خیلی مسائل گذشتم. در حال حاضر جایگاه و موقعیت بالایی دارم و نیازی به بازگشت به تکواندو ندارم و دیگر پیگیر این موضوع نخواهم بود.

او درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: تیم ملی تکواندو تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته و فریبرز عسگری از نظر فنی به بازیکنان کمک زیادی کرده است، اما ملی پوشان برای تکرار عنوان قهرمانی کار سختی دارند.

پیشکسوت تکواندو کشورمان گفت: شرایط تیم ملی را باید با امروز خودش مقایسه کرد. تیم در حال حاضر شرایط گذشته را ندارد و باید انتظاراتمان براساس وضعیت کنونی تکواندو باشد.

انتهای پیام/

اظهارات ساعی درباره بازگشت به تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار